Bangkok Biatch!!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van patrick zwaanswijk - WaarBenJij.nu Bangkok Biatch!!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van patrick zwaanswijk - WaarBenJij.nu

Bangkok Biatch!!!!

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg patrick

18 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallooooo Vrienduh en Vriendinuh…….
Hier schrijvend vanuit het regenachtige Auckland- Nieuw Zeeland, ga ik jullie alles (okee bijna alles ;-P ) vertellen over de afgelopen dagen in Bangkok- Thailand!!!!!
Het begon na een verschrikkelijke lang vlucht in het vliegtuig, al uren verwijderd van het emotionele afscheid op schiphol.. als we geland zijn in Bangkok… we werden gelukkig op gepikt op het vliegveld door een kleine Thaise vent die een bordje vast hield met: Mr. De Jong/ Mr. X2 (helemaal top!!!) na het eerst wennen aan de verschrikkelijke bloedhitte ( was maar 36 graden :-D) en het chaotische, gevaarlijke maar ook vooral hilarisch om naar te kijken, verkeer!!! Niet te geloven dat we geen ongeluk hebben zien gebeuren… van 4 banen maken ze 6, halen links en rechts in en de niet te vergeten tuk-tuk’s en scooters die overal tussendoor scheuren….. kwamen we aan bij het hotel.. en na een heerlijke warme douche te hebben genomen zijn we een stukkie gaan lopen, waar je er al snel achter komt dat als je het einde van de straat al haal zonder dat 20 mensen je wat proberen aan te smeren, dat er om de hoek wel 50 staan te wachten. Maar ondanks dat was het zeer indrukwekkend om te zien dat je overal op straat wel wat te eten kan halen!! (en lekkah dat ut is!!) vervolgens zijn we in een tuk-tuk gaan zitten en zaten wij achterin terwijl we overal doorheen an t sjeesen waren… vervolgens vraagt de bestuurder (neemt geen nee voor een antwoord) of we een pak willen kopen…. Na 30 keer nee zeiden we, ok we gaan kijken… we waren na 1 min weer buiten( maar je zou er wel een pak voor maar 68 eu kunnen kopen) een koopje zullen we maar zeggen… maar tog nee.. vervolges nog een rondjuh door de stad gereden en terug naar t hotel om te slaaaaaaaaapen…..
(want we werden om 8:30 opgehaald) voor een stadstour van onze vriendelijke tourgids( die ons de dag ervoor op t vliegveld ophaalde). We werden alleen om 8 uur wakker en moeten allus nog doen inclusief inpakken en uit checken want we gingen naar een ander hotel!! Uiteindelijk tog nog gered :-D … duuuuuus gingen we weg naar 2 boedistische tempels.. de eerst was van een puur goude boeda van 5,5 ton (holy shit wat glimde dat ding)… en de 2de was een liggende boeda van 75 meter….. dus dat ( en belegd met blad goud)… na de 2 tempels werden we bij het nieuwe hotel gedropt… het byoke sky hotel… het hoogste gebouw in heel Bangkok met 84 verdiepingen, zwembad, massages, skybar, sky buffet en om het af te toppen op de 20ste verdieping een golfbaan( afslagbaan ook goed :-P). dus we zijn eerst gaan zwemmen en toen nog eff gaan golfen.. na wat te hebben rond gelopen zijn we naar khao san road gegaan.. dat is de backpackers place to be zeggen.. na daar wat te hebben gegeten, zijn we een drankje gaan doen en natuurlijk komen er mensen langs gelopen met spullen om te verkopen( het zou eens niet zo zijn).. maar er was iets wat mn aandacht wel trok.. en dat was een vrouwtje dat gefrituurde schorpioen verkocht… dus je raad t al ik heb er 1 gekocht… een ervaring rijker maar niet bijzonder lekker (ook nie vies maar heeeeeeel krokant)… vervolgens weer t nestje in want dit keer zouden we om 6:30 worden opgehaald…
Maaaaar dit keer mooi op tijd :-D!!!!! want we gingen naar de floating market!! En onderweg nog naar een kokos plantage waar ze ook kokos suiker maakte (smerig man ) en daarna nog op een olifant rijden!!! Super vet! Maar de floating market was echt heel gaaf.. het vaar verkeer is net zo erg als het weg verkeer maar nog goed te doen!! Echt heel vet en heel kleulrijke, geurrijk en gevaarlijk duur!! Gelukkig kan je met deze mensen met alles (maar dan ook echt alle) afdingen… zat een vrouw achter me die wilde wat kopen van 1500 baht( 40 baht is ong. 1 eu) en bood er 450 baht voor.. en na heeel lang voet op stuk te houden kreeg ze t nog mee!!( had wel n beetje medelijden met d verkoopster.. die smeekte bijna.. please little bit more… ach gossie) ;-)… daarna terug naar t hotel waar we weer om half 1 s’middags waren!! Zo vroeg maar al zoooooveeeel gedaan ( nog nooit zo productief in de ochtend geweest)… maar daarna nog eff zwemmen, gevolgd door een massage, heerlijk relaxend (en nee geen ‘happy ending’) daarna wat gegeten en s’ avonds naar een “ ping pong show” voor de mensen die t weten…. (die weten ’t wel) en de mensen die t niet weten…. Je moet t maar een keer gezien hebben…… en dat was t laatste van de tijd in Bangkok want de dag daarna moesten we er alweer vandoor!!!!!
En dat brengt me dus nar waar ik nu zit… in ’t Nomads hostel in Auckland na een tering lange vlucht en een zware jetlag ( die ik nog steeds heb en zo lekkah me bedje in duik) en t regent buiten en is maar 16 graden…..
Duuuuuuuuuuuuuuussssssssss!!!!!!!!!
Ik ga jullie spreken!!!!!
-xxx-

• 19 Oktober 2014 - 09:06

Roy:

Leuk Pat.
    Veel plezier in Nieuw Zeeland. Hoop snel weer wat van je te lezen.

• 19 Oktober 2014 - 09:23

Wendy:

Veel gedaan in korte tijd! Echt heel gaaf! Ben benieuwd naar de fotos ;) xxlove you

• 19 Oktober 2014 - 09:43

Rene:

Hi cheffie, nou de kop is er van af om het zo maar te zeggen!! Hard werken hè zo'n trippie!! Maar goed om te lezen dat jullie het gelijk naar jullie zin hebben. Op naar de volgende avonturen!!

• 19 Oktober 2014 - 09:56

Jose:

Hi lieverd,
    Wat heerlijk om wat van je te lezen! Je bent nog niet eens een week weg maar het lijkt al veel langer. Fijn dat je hebt laten weten dat je steeds goed bent aangekomen. Dat gaf de zenuwen wat rust.
    Wat heb je veel gedaan in die paar dagen. Viel niet mee he 's morgens opstaan!?! Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's.
    Geniet van Nieuw Zeeland. xxxxx

• 19 Oktober 2014 - 21:16

Roy:

Huh ben je weg?

• 20 Oktober 2014 - 11:21

Esmee:

Gaaaaaf! alleen jij gaat weer een gefrituurde schorpioen proeven gek haha

• 25 Oktober 2014 - 19:26

Kyra ( Tante ):

He Patrick , neefje
    Hoe is je jetlag?
    Hoop dat het supergaaf is in New Zealand , take care, en denk na voordat je op een voorstel in gaat , geniet ervan het is zoooooooo fucking ver dat je er niet snel weer langs gaat.......